Hantlar & bebisfötter

 
24 mars... 24 dagar har alltså passerat denna månad..
Tittade precis igenom mina bildmappar och klickade in mig på denna månad, mars, och vad ser jag?
Jag har TOTALT TAGIT 3 (tre) PRIVATA BILDER denna månad!!!  Katastrofen är ett faktum!
I normala fall så kan jag lägga till iallafall två (och i vissa fall) tre nollor efter den där trean när jag sumerar ihop månadernas bilder... 
Men! Det var som sagt de privata bilderna, för fotat det har jag, i massor! Fotouppdrag som innefattat både bebisfötter, hantlar och armhävningar.. Där har jag fyrsiffrigt när det gäller antal bilder  ;-)
 
7 dagar kvar på denna månad, och dessa 7 dagar innefattar även några dagars påskledighet,
och då ska det privata bildarkivet bättras på!

Kommentarer
Postat av: mergimtare ♛

Supersöööt blogg ♡
..har du kanske lust att göra ett bloglovinbyte?:)

2013-03-25 @ 07:35:30
URL: http://meeergimtare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ett foto är ett fryst ögonblick - ett ögonblick som kanske aldrig kommer igen...

Alla bilder på denna blogg är tagna utav mig (om inte annat anges) och skyddas utav upphovsrättslagen. Därmed är all kopiering och användning förbjuden utan min tillåtelse!
Är du/ni intresserade av någon bild är ni välkomna att kontakta mig!

RSS 2.0