SAKNAD!!! Någon som vet något om Håkan Karlsson???

 
Idag blir det en helt annan typ av inlägg än de fotorelaterade som brukar dyka upp här...
 
I tisdags morse, den 4:e december kl.7:10 åkte min kusin´s man ut i skogen för att spåra,
men kom aldrig hem...
Håkan m. familj bor utanför Orsa i Dalarna och man antar att det är i dess omnejd han skulle ut för att spåra..
Både helikoptrar, polis, hemvärn och frivilliga har sökt sedan dess,
men utan resultat av vare sig Håkan eller hans bil...
Han körde en vinröd Citroen Berling skåpbil med reg.nr WLJ 073
Vet/hör ni något om Håkan eller bilen, kontakta polisen!
 
Det finns en mor med 3 barn som vill få hem sin pappa...

Kommentarer
Postat av: elin stridh

usch hemskt, såg de där, samt han tomas som stod på aftonbladet det är min kompis mosters man .. :( hemskt med alla som försvinner!

2012-12-06 @ 21:17:14
URL: http://elincecilia.com/
Postat av: Hanna Karlsson

Nej vad jobbigt. Hoppas att han hittas snabbt!

2012-12-07 @ 06:31:04
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Marie

Usch vad hemskt!
Hur har det gått?
Har han kommit till rätta?
Hälsningar från Marie

2012-12-14 @ 07:36:24
Postat av: Matilda Holmqvist

Usch vad hemskt :/ Ser att det var ett tag sedan, har man lyckats hitta honom än?

2013-01-16 @ 19:28:06
URL: http://myphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ett foto är ett fryst ögonblick - ett ögonblick som kanske aldrig kommer igen...

Alla bilder på denna blogg är tagna utav mig (om inte annat anges) och skyddas utav upphovsrättslagen. Därmed är all kopiering och användning förbjuden utan min tillåtelse!
Är du/ni intresserade av någon bild är ni välkomna att kontakta mig!

RSS 2.0