Morgondimma

 
 En tidig lördagmorgon härom veckan, maken gick upp före mig medans jag låg kvar i sängen och slumrade.
Efter en stund kom han tillbaks till sängen, slog på nyhetsmorgon på tv, frågade vad jag ville ha till frukost och berättade vilken dimma det var ute.
Plötsligt blev jag klarvaken, bokstavligen flög upp ur sängen, rafsade åt mig första bästa kläder jag hittade, fram med kameran, hoppade i gummistövlarna och gav mig ut i dimman, jag & kameran.
2,5timme senare kom jag hem, lyrisk över dimman, och maken precis skulle ta ut den nybakade frukosten ur ugnen, en morgon med riktig livakvalité med andra ord!
Imorse var det en till sådan morgon, med den där magiska dimman...
Så trollsk, lite kuslig, men åhh så vacker...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ett foto är ett fryst ögonblick - ett ögonblick som kanske aldrig kommer igen...

Alla bilder på denna blogg är tagna utav mig (om inte annat anges) och skyddas utav upphovsrättslagen. Därmed är all kopiering och användning förbjuden utan min tillåtelse!
Är du/ni intresserade av någon bild är ni välkomna att kontakta mig!

RSS 2.0