Underbara höst

 
 När det kommer till att fota så har jag sagt det förut och jag säger det igen;
UNDERBARA HÖST!!!
Finns det någon bättre tid att fota än när höstlöven faller i alla färger.
 
Ofta så går jag runt och funderar ut bilder i mitt huvud, bilder som jag vill ta.
Häromveckan fick jag tillfälle att ta höstporträttbilder som jag länge gått och funderart på,
bilden här ovan är ett exempel.
Känslan när man ser resultatet av bilden som man länge haft i huvudet ( + en supernöjd modell) - oslagbart!
Vad tycker ni?  :-)
 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Man kan knappt stirra sig mätt på denna sagolika bild!

2013-11-03 @ 17:01:19
URL: http://livetsresabymadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ett foto är ett fryst ögonblick - ett ögonblick som kanske aldrig kommer igen...

Alla bilder på denna blogg är tagna utav mig (om inte annat anges) och skyddas utav upphovsrättslagen. Därmed är all kopiering och användning förbjuden utan min tillåtelse!
Är du/ni intresserade av någon bild är ni välkomna att kontakta mig!

RSS 2.0