Me & the thursdays




  

Tidigt i våras bestämde jag mig för att ta ett steg vidare inom ett av mina stora intressen här i livet; nämligen fotograferingen!
Sagt och gjort så sökte jag in till högskolan och kom in, till min stora glädje!
Så numera, från och med september och ett år framöver, är torsdagar den dagen då det är jag, kameran och datorn som samarbetar via en distanskurs.
Och jag kan inte säga annat än att jag blev helt såld från lektion 1! Trodde aldrig att det skulle kunna vara sååå roligt att plugga. Nu fullkomligt längtar jag till varje torsdag!! Bästa dagen på hela veckan! 

Idag är det torsdag, och jag sitter vid datorn och trummar med fingrarna i väntan på att dagens lektion ska börja.
I can´t wait...  :)


Kommentarer
Postat av: VINN EN IPHONE 4S!

Hej! Vill du vara med och tävla om en Iphone 4s? Kika in på min blogg isåfall! :)

2011-11-25 @ 17:19:27
URL: http://tinanj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ett foto är ett fryst ögonblick - ett ögonblick som kanske aldrig kommer igen...

Alla bilder på denna blogg är tagna utav mig (om inte annat anges) och skyddas utav upphovsrättslagen. Därmed är all kopiering och användning förbjuden utan min tillåtelse!
Är du/ni intresserade av någon bild är ni välkomna att kontakta mig!

RSS 2.0