♪♫ "It´s oh so quiet, shh shh" ♪♫





♪♫ It's oh so quiet
shh shh
It's oh so still
shh shh
You're all alone
shh shh
And so peaceful until... ♪♫

by Björk


Imorse vaknade jag tidigt, strax efter kl.5.
Men trött var jag inte. Jag hörde vågorna slå mot stranden utanför och gick upp, klädde på mig, tog kameran och smög ner till stranden, medans maken låg kvar och sov.
Borta i horisonten hade det börjat ljusna och färgerna spred sig sakta över himlen.
Där satt jag, med kameran brevid mig och sanden mellan tårna, och såg solen sakta gå upp. 
Så tyst, så lugnt, så stilla...
Bara jag, kameran och havet...

Kommentarer
Postat av: fotokoffe

åh vilka mysiga havslandskaps bilder! Specifikt den översta.

2012-06-21 @ 17:47:08
URL: http://fotokoffe.blogg.se/
Postat av: Matilda

Åh vilka fina bilder! :D

2012-07-04 @ 19:30:36
URL: http://cieloeterra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ett foto är ett fryst ögonblick - ett ögonblick som kanske aldrig kommer igen...

Alla bilder på denna blogg är tagna utav mig (om inte annat anges) och skyddas utav upphovsrättslagen. Därmed är all kopiering och användning förbjuden utan min tillåtelse!
Är du/ni intresserade av någon bild är ni välkomna att kontakta mig!

RSS 2.0