" ... fot mot strand, det får man ju sjukt mycket likes på... "




Har ni sett Telias sommarreklam om att surfa inom Europa för 49kr/dag?
Där snubben, liggandes i en solstol på stranden, ska ta en bild till FACEBOOK för att impa på sina polare.
Efter att jag och maken skrattat och skämtat om den reklamen de senaste veckorna så kunde jag inte annat än att ta just denna bild och slänga upp, både här och på FACEBOOK.
Måste ju få sjukt många "likes", hahaha  ;)

Efter en intensiv vår, med jobb, slutuppgifter i skolan, fotograferingar, roadtrip till Norrland och studentfirande så blev det äntligen dax för ett par veckors semester!
Och att komma iväg, ladda batterierna, fylla på med ny energi, hämta ny inspiration och "bara vara",
det är som massage för själen!
DET får sjukt mycket "likes" av mig!  ;)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

gillar =)

2012-06-23 @ 12:34:01
Postat av: Hanna

Hej, trillade in på din blogg och tänkte passa på att lämna en kommentar också :)

Lite småkul reklam faktiskt.

Och Like på din bild! Ser ut att ha det riktigt gott i värmen :)



Mvh Hanna

2012-07-01 @ 21:34:13
URL: http://hannaaerika.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ett foto är ett fryst ögonblick - ett ögonblick som kanske aldrig kommer igen...

Alla bilder på denna blogg är tagna utav mig (om inte annat anges) och skyddas utav upphovsrättslagen. Därmed är all kopiering och användning förbjuden utan min tillåtelse!
Är du/ni intresserade av någon bild är ni välkomna att kontakta mig!

RSS 2.0