At the top of the mountain



  



För några veckor sedan begav jag mig upp till Gesundaberget, strax utanför Mora, för att fota några downhill-åkare.
Passade då på att förena nytta med nöje och GICK därmed hela vägen uppför berget, släpandes med kamerautrustning och lite andra grejer. DET fick utgöra den dagens träningspass!
Väl uppe på toppen av berget kunde jag inte annat än att konstatera att det var värt varenda svettdroppe!
Den utsikten! Det vädret! Och fotograferingen av dessa (enligt mig) halvgalna grabbar!
Jisses vilken dag!


Kommentarer
Postat av: Amanda

jättefina bilder!

2011-12-21 @ 12:39:41
URL: http://wils.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad vackert!

Jättefina och häftiga bilder! :D

2011-12-28 @ 20:16:07
Postat av: aLva

" Vad vackert!

Jättefina och häftiga bilder! :D "



var det jag som skrev. ;)

2011-12-28 @ 20:16:57
URL: http://ingetlivutanbocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ett foto är ett fryst ögonblick - ett ögonblick som kanske aldrig kommer igen...

Alla bilder på denna blogg är tagna utav mig (om inte annat anges) och skyddas utav upphovsrättslagen. Därmed är all kopiering och användning förbjuden utan min tillåtelse!
Är du/ni intresserade av någon bild är ni välkomna att kontakta mig!

RSS 2.0