Marknadsgodis, glögg & adventsmys


   

Att gå runt på diverse marknader är något som jag verkligen gillar! Att bara strosa runt, titta, känna och botanisera bland lukter och smaker, jag älskar´t!
Idag är det 1:a advent och julmarknaderna är i full gång och avlöser varandra.
Gissa om jag gillar det?!
Lukten av glögg, pepperkakor och lussekatter, nybakat bröd och hantverk till försäljning, tända ljus och julmusik...
Har julstämningen inte redan infunnit sig, så brukar det definitivt göra det nu!


Kommentarer
Postat av: Emma Hagelstorm

gott!

2011-11-28 @ 20:57:00
URL: http://emmaeriksson.wordpress.com
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. jaaa :)!

2011-11-29 @ 07:35:55
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ett foto är ett fryst ögonblick - ett ögonblick som kanske aldrig kommer igen...

Alla bilder på denna blogg är tagna utav mig (om inte annat anges) och skyddas utav upphovsrättslagen. Därmed är all kopiering och användning förbjuden utan min tillåtelse!
Är du/ni intresserade av någon bild är ni välkomna att kontakta mig!

RSS 2.0